JackDavid

JackDavid

ผู้เยี่ยมชม

williamdavid002211@gmail.com

Can Better Presentation Design Create More Business Opportunities Over The Long Term? (8 อ่าน)

16 ก.ค. 2569 00:47

<div class="qMYqUG_convSearchResultHighlightRoot">
<div class="" data-turn-id-container="request-6a54d1bb-7f44-83ee-992d-d0fbbeb537a3-3" data-is-intersecting="true">
<section class="text-token-text-primary w-full focus:outline-none has-data-writing-block:pointer-events-none [&:has([data-writing-block])>*]:pointer-events-auto R6Vx5W_threadScrollVars scroll-mb-[calc(var(--scroll-root-safe-area-inset-bottom,0px)+var(--thread-response-height))] scroll-mt-[calc(var(--header-height)+min(200px,max(70px,20svh)))]" dir="auto" data-turn-id="request-6a54d1bb-7f44-83ee-992d-d0fbbeb537a3-3" data-turn-id-container="request-6a54d1bb-7f44-83ee-992d-d0fbbeb537a3-3" data-testid="conversation-turn-50" data-turn="assistant">
<div class="text-base my-auto mx-auto pb-15 [--thread-content-margin:var(--thread-content-margin-xs,calc(var(--spacing)*4))] @w-sm/main:[--thread-content-margin:var(--thread-content-margin-sm,calc(var(--spacing)*6))] @w-lg/main:[--thread-content-margin:var(--thread-content-margin-lg,calc(var(--spacing)*16))] px-(--thread-content-margin)">
<div class="[--thread-content-max-width:40rem] @w-lg/main:[--thread-content-max-width:48rem] mx-auto max-w-(--thread-content-max-width) flex-1 group/turn-messages focus-visible:outline-hidden relative flex w-full min-w-0 flex-col agent-turn" data-conversation-screenshot-content="">
<div class="flex max-w-full flex-col gap-4 grow">
<div class="min-h-8 text-message relative flex w-full flex-col items-end gap-2 text-start break-words whitespace-normal outline-none keyboard-focused:focus-ring [.text-message+&]:mt-1" dir="auto" tabindex="0" data-message-author-role="assistant" data-message-id="e8e30cd6-74a0-486a-bba8-7a62d4ba9951" data-message-model-slug="gpt-5-5" data-turn-start-message="true">
<div class="flex w-full flex-col gap-1 empty:hidden">
<div class="markdown prose dark:prose-invert wrap-break-word w-full light markdown-new-styling">
<p class="PDq2pG_selectionAnchorContainer" data-start="141" data-end="640" data-is-last-node="" data-is-only-node="">During my business development course, our professor showed how the same proposal received different responses simply because one presentation was clearer and more engaging. That made me wonder if working with a presentation design agency Los Angeles can deliver long-term value beyond improving slide appearance. Have businesses seen better client relationships, higher conversion rates, or stronger executive presentations after investing in professional presentation design?

</div>
</div>
</div>
</div>
<div class="z-0 flex min-h-[46px] justify-start"> </div>
<div class="mt-3 w-full empty:hidden"> </div>
</div>
</div>
</section>
</div>
</div>
<div id="urban-overlay" style="left: -10px; top: -10px; width: 0px; height: 0px;"> </div>

103.244.179.65

JackDavid

JackDavid

ผู้เยี่ยมชม

williamdavid002211@gmail.com

ตอบกระทู้